Welkom bij Bergmann Muziek

Bergmann - Vraag en Antwoord

Bergmann - Vraag en Antwoord
Hieronder ziet u een overzicht van de meest gestelde vragen. Heeft u een andere vraag? Dan kunt u contact opnemen met info@bergmannmuziek.nl.

Hoe plaats ik een bestelling bij Bergmann?
Per product kunt u aangeven dat u deze in uw Winkelwagen wilt hebben. Door te klikken op deze knop zal het product toegevoegd worden aan uw winkelwagen. Wanneer u alles wat u wilt hebben in uw winkelwagen heeft, kunt u afrekenen. Dit doet u door bovenaan de site te klikken op uw Winkelwagen en de stappen te doorlopen. 

Wat betekent "Houd mij op de hoogte"?
Dit betekent dat een product (nog) niet op voorraad is, u kunt dan uw e-mailadres achterlaten bij het product. Mocht het product op voorraad komen, dan geven wij u een seintje.

Ik heb een bestelling geplaatst, wat nu?
Indien u een bestelling heeft geplaatst, wordt deze door ons verwerkt. Het magazijn maakt uw bestelling klaar voor verzending. Wij streven ernaar om orders binnen 1 werkdag aan te melden voor verzending.

Wat is de gemiddelde bezorgtijd?
Onze gemiddelde bezorgtijd bedraagt op dit moment 48 uur. Wij streven ernaar om dit te versnellen.

Wat wordt er gedaan met mijn gegevens?
Uw gegevens worden alleen gebruikt om uw bestelling te verzenden, verder zult u geen ongewenste post ontvangen en zullen wij uw gegevens niet delen met derden.

Ik heb mijn bestelling ontvangen maar hij is niet juist?
Neem dan contact op met onze klantenservice via info@bergmannmuziek.nl. Vermeld hier uw naam en bestelnummer en wij controleren dit voor u. U uw vraag ook via Facebook stellen.

Ik heb een vraag maar hij staat hier niet bij?
Neem dan contact op via info@bergmannmuziek.nl of via 033- 7676 112.

Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van acties? Kortingen of nieuwe releases? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief.